tirsdag 1. mars 2011

For kalde ører

Jeg var innom på Drops i sist uke og fikk skikkelig lyst til å strikke litt igjen. Så torsdag tok jeg turen ut og kjøpte meg garn og strikkepinner som skulle brukes til nytt prosjekt. Jeg begynte å strikke denne lua men underveis ombestemte jeg meg litt og laget min egen versjon. Det ble en mer firkantet versjon med 2 dusker øverst. Her er bildet av lua ferdig montert. Jeg ble kjempe fornøyd med fargene og fasongen, men Liten var ikke like fornøyd. Lua klør visst. Så nå til helgen må jeg få tak i fleece som kan brukes til fòr. Jeg skal også få montert på en liten figur i filt, for å gjøre den litt mer attraktiv for Liten :)

1 kommentar:

  1. Hei på dæi Julia!
    Lua til Birk blei kjæmpefin, helt hærlige farger!
    Blir nok bra når du får fora den så den ikke klør så masse:) Kan tru han blir fin i den da:)
    Takk for en fin kveld i går:)
    Klæm fra mæi

    SvarSlett